
Potrzebujesz pomocy?
Znajdź odpowiedzi w naszej sekcji FAQ, skontaktuj się z nami poprzez formularz lub wyślij e-mail. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc!
Wypełnij formularz, aby się z nami skontaktować
FAQ
Skąd wysyłane są produkty?
Produkty wysyłane są bezpośrednio z naszego magazynu w Karlstad, w Szwecji, za pośrednictwem DHL. Standardowy czas dostawy wynosi 2–5 dni.
Ile trwa dostawa?
Wszystkie zamówienia złożone przed godziną 14:00 wysyłamy zazwyczaj tego samego dnia. Standardowy czas dostawy za pośrednictwem DHL wynosi 3–5 dni roboczych. Numer śledzenia otrzymasz zarówno w wiadomości SMS, jak i e-mail. Jeśli nie otrzymasz go w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia, skontaktuj się z nami poprzez formularz.
Jakie metody płatności mogę wybrać?
Możesz bezpiecznie zapłacić za pomocą Klarna, VISA i Mastercard.
Chcę się z Wami skontaktować
Zawsze możesz skontaktować się z nami pod adresem kundservice@stekgrytan.se. Odpowiemy w ciągu kilku godzin.
Czy mogę anulować u Was zakup?
Możesz anulować zakup w www.stekgrytan.se zgodnie z przepisami o ochronie konsumentów.
Pamiętaj, że towar musi zostać zwrócony w ciągu 14 dni od poinformowania nas o decyzji o anulowaniu zakupu.
Aby skorzystać z prawa do zwrotu:
Produkt musi zostać odesłany w oryginalnym opakowaniu i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś.
Zwrot pieniędzy otrzymasz w ciągu 2–14 dni od momentu, gdy otrzymamy odesłany produkt.